tiistai 14. tammikuuta 2014

Blogini on avattu


Blogini avattu. Olen 42-vuotias yksivuotiaan ihanan pojan äiti. Tällä hetkellä olen vanhempainvapaalla ja seuraan mm.lapseni huikean nopeaa kehitystä ja kasvua. Perheemme eli poika, mies ja minä asumme Hgin Lauttasaaressa.

Minulla on 22-vuoden mittainen kaupan alan kokemus ja kaupallinen koulutus, olen myös entinen muotialan yrittäjä. Minua kiinnostavat ihmiset sekä heidän oma tyylinsä, en niinkään koe omakseni suurien brändien tuotteita, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, arvostan pukeutumisessa enemmän mukavuutta ja omaan vartalomalliin sopivia ratkaisuja sekä tietysti klassikoita uniikimpien omaleimaisten tuotteiden lisäksi.

Harrastan unelmointia ja suunnittelua sisustuksesta pukusuunnitteluun, aina silloin tällöin valmiita unelmia toteuttaen. Käsillä tekemisen koen hyvin rentouttavana. Uutena " harrastuksena " minulla on nyt vasta äidiksi tulon myötä tullut ruuanlaitto.

Blogini on kooste kaikesta mitä vuosi 2014 tuokin tullessaan, toivottavasti viihdyt sen parissa.

Terveisin Kira


2 kommenttia:

  1. Ihanan kiramainen, esteettinen kokonaisuus! Lisäksi hauska lukea lämminhenkistä tekstiäsi. Kiva, että kerroit tästä. Keep going on, Kira. Seuraan blogiasi mielelläni. Terkuin :) Tuija

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tuija ihastuttavasta kommentistasi,-) Arjen kommelluksia ja lifestylea tulossa lisää runsain mitoin. Terkuin Kira

    VastaaPoista