lauantai 11. tammikuuta 2014

Unelmien vaatehuone

Tämän kevään projektina on " kaseerata " pois eli ulos koko asunnosta kirpputorille tai muutoin kiertoon sellaiset vaatteet joita ei ole käytetty lähimpään kahteen vuoteen. Kahteen vuoteen siksikin että olin välillä raskaana eikä silloin ole edes syytä pitää yllä muita tavoitteita kuin masun pyöreys ja vauvan sekä oma hyvinvointi.

Olen tehnyt ennakoivan inventaariokatselmuksen vaatteistani ja omista erittäin monet karvasaappaat ja samoin laajan valikoiman printtikuvioisia trikoopaitoja... Kovin naisellinen yhdistelmä tämä ei ole.

Kaseerauksen julmaan kohtaloon kuuluvat siis myös liian pienet vaatteet, joita löytyy sellaisessa ryhmässä kuin housut/farkut aika monet. Bleiserit, takit ja puolihameet ovat myös kaikki kokoa liian pieniä tai muuten epämukavia. Olen ehkä kokonaisuudessaan muuttanut mieltymystäni vaatteiden istuvuuteen, haluan  että kaikki on löysää...Se tosin suurentaa, tiedän.

 Tämä kuva osoittaa minullekin suunnan siihen mihin olen siivouksessani etenemässä ja miltä lopputuloksen tulisi kaiken kaikkiaan näyttää. Valitettavasti torsot eivät tule vaatehuoneeseen mahtumaan, ellen sitten pyydä miestäni rakentamaan omaa unelmien vaatehuonettaan, tähän hänkään tuskin suostuu.

Ryhmä aarteet ovat muutama ihastuttava Vintage iltapuku, käsilaukut ja kengät sekä nahkableiseri ja turkisliivit.  Vaatemäärässäni en onneksi ole kahmija, menee kuukausia kun edes olen innostunut hankkimaan uusia vaatteita, siinä mielessä shoppailu ei ole minulle mikään itseisarvo. Äidiksi tulon myötä hankinnat ovat miltei kokonaan lasten vaatteiden puolella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti